et desitjo

Poc a poc, noto com se’m cau una llàgrima
Em perdo dins dels teus ulls,
M’ofego amb cadascuna de les teves pestanyes,
Se m’eriça el pèl cada cop que em toques.
Vull perdre’m en el laberint dels teus cabells.
Vull agafar-me a les teves cordes vocals
I escoltar la teva veu tot el que em queda de vida.
Vull saber quin gust tenen els teus llavis,
Aquells llavis que somio cada nit.

Necessito que la teva mà, recorri cada part de mi.
Necessito que els teus dits, passin pel meu front,
Acariciïn el meu nas, els meus llavis.
Necessito mossegar-te, per creure’m la teva dolcesa.
Necessito que els teus braços m’abracin
Per sentir-me estimada.

Fes-me un petó,
Per sentir que et fons amb mi,
Eixuga’m la llàgrima,
Per sentir-me salvada del mar que m’espera
Deixa que em fongui amb tu, que et senti.
Deixa’t portar, no pensis, només toca’m.
Perdre’t amb les meves mans, amb les meves pestanyes
Amb els meus cabells, i no em despertis
Perquè de mi, només seran teves dues paraules:
Et Desitjo. 

Comentarios