carícies vora la platja




Quan es pon el sol només quedem tu i jo

Sota l’ombra de la platja, nus

Les teves galtes conserven la calor

Sobre la sorra, tu i jo.

Sentin com les ones del mar acompanyen

Totes i cada una de les nostres carícies


I trobant una mica més de vida em beses

Llepant-te els llavis, un cop més salats

No pensem en el temps

Què és el temps quan estem junts?

I els teus dits estan juganers amb la meva esquena


Les teves galtes vermelles reclamen els meus llavis

I sense dubtar-ho et miro i et dic que t’estimo

Que em quedaria la vida en aquesta platja

Amb tu, amb les teves carícies

Escoltant com el mar ens explica els seus secrets

Sabent que som tu i jo còmplices


Escrius a la sorra els nostres noms

Acompanyats d’un t’estimo

Acompanyats d’un per sempre

I rius, i m’agrades

I m’agrades i rius

M’adono que sí, que n’estic segura

M’he enamorat, de tu, de la platja.

Comentarios

  1. M'encanta moltíssim. Pfff, en serio, pell de gallina! És impossible que sigui més preciós! Felicitats Júlia :)


    Natàlia Sellés

    ResponderEliminar
  2. Ohh senyoreta Depp! Moltíssisisimes gràcies pel comentari, m'encanta. I sobretot per llegir el poema i per passar-te pel blog!

    ResponderEliminar

Publicar un comentario