Bicicleta Cullera i Poma





Bicicleta Cullera i poma
I el teu nom?
I el meu?
L’olor a cafè recent fet
I la torrada voladora que planeja sobre el teu plat
Uns ulls perduts, els teus
Unes mans que et troben, les meves.
Dius amb to graciós
Que un dia llunyà vas ser boxejador
Quina vida tan puta penso jo

Cullera poma i bicicleta
O era al revés? Ni jo ho sé.
Ets i deixés de ser.
Recordes el so de la pluja amb llunyania
Del primer petó te n’oblides
Tranquil, jo el recordo pels dos
La primera nit que vam fer l’amor
Em mires com si fos boja
Qui ets tu? Em preguntes
Ningú amor
La vida, que és molt puta
I et doncs per satisfet
Bicicleta Cullera i poma
O era al revés?
Ni jo ho sé.

Comentarios

  1. Preciós, i trist si saps de qué tracta. Estic aquí juls. Un petó molt fort i no paris mai d'escriure, el poema es genial!

    ResponderEliminar

Publicar un comentario