Barrejant sense voler les lletres d’un t’estimo





Barrejant sense voler les lletres d’un t’estimo
Arriba la primavera i no me n’adono
No queda ningú més a l’habitació
I em moro de ganes de besar-te

Tenia ganes de somiar
Però m’he enamorat
Ja ho diuen que de tant en tant passa
No hi ha cap rellotge que conti
Les carícies que et doni.

Barrejant sense voler les lletres d’un t’estimo
Vull que segueixi així
La teva ànima enganxada a la meva
Deixem que els nostres llavis
Coneguin la nostra pell

Comparteix la meva tassa de cafè
Passem el matí al llit
Deixant que els nostres somriures
Barregin sense voler les lletres d’un t’estimo

I surt el sol
I amb ell els nostres petons es tornen
Fugaços, apassionats
Tothom està gelós
La primavera ha arribat al meu cos
I somric
I només em queda seguir
Barrejant sempre les lletres d’un t’estimo
El teu
El meu
Els nostres.

Comentarios