Un lloc al món



Hi ha històries d’amor precioses
En el fons dels bolsos,
Entre els paquets de tabac i les claus
A vegades ens costa trobar-les,
Simplement intenten amagar-se per poder quedar-se allà.

I la meva història estava allà
Al costat esquerre del paquet de tabac
Al costat del teu número de telèfon
Que guardava cinquanta tres missatges
Que parlaven de tot i de res
De tu, de les teves manies
De les meves males costums

Al costat dret, encara guardava
El teu mocador fet servir
On dibuixaves el mapa del teu cor
Perquè no m’hi perdés mai
I aquí estic, perduda, com sempre

Tanco el bolso, i respiro profundament
A on va l’amor quan tot s’acaba?
I ara ho sé,
El conservo al costat esquerre del paquet de tabac
Entre els cinquanta tres missatges al telèfon
I sobretot, en les ganes de fer-te l’amor que tinc
Avui i perquè no, demà també. 

Comentarios