I si no és tan puta la vida?



He intentat escriure sobre la vida
I m’he quedat amb el full en blanc
I el llapis a les mans
He intentat escriure sobre l’amor
Com sempre, em repeteixo
He intentat escriure sobre la tristesa
Però les llàgrimes m’ho impedeixen
Al final, m’he decidit a escriure sobre tu
Sobre el teu mal humor
Sobre les teves ganes d’anar a la platja
Quan encara fa rasca.

Crec que he intentat donar-te les gràcies
Tantes vegades
A tu
Que dius que les grans dones
No es rendeixen amb un entrebanc, al contrari,
Moltes vegades això les fa més fortes.
A tu que m’ajudes a recollir els trossos
Del meu cor
Que per sort o per desgràcia porten el seu nom.
De cop, només em queda una opció
Donar-te les gràcies per les vegades que m’has fet un petó
Per dir-me que freni
Que la vida és això caure i tornar-se aixecar
I que tu estaràs allà
Per recordar-me una vegada i una altra
Que m’estimes com si no hi hagués demà.



Comentarios